tänk att...

man aldrig kan vara nöjd! :)

Är man i Strömsund längtar man till Örebro och är man i Örebro längtar man till Strömsund.. Konstigt det här.

Men jag saknar att gå och lägga mig och höra folket springa förbi i korridoren, jag saknar att gå direkt från sängen i morgonfrilla och gå och kissa och lyssna på den som är på toan bredvid, jag saknar att gå och äta frukost med massa människor, jag saknar att vänta på Louise som på sista tiden var väldigt seg ;) , jag saknar att stå och duscha och babbla skit eller sjunga tillsammans med dom bredvid, jag saknar att komma in till skolan och träffa alla vänner mfl... Jag saknar inte att gå på lektionerna!

Jag saknar livet man lever när man bor på sörgård!
(jag kommer ångra den där meningen om några månader, hur kan man sakna sörgård?)

Vet ni? Jag saknar Strömsund helt enkelt och jag ser fram emot mitt sista år för då ska jag leva livet och njuta av den tiden! :D

35.

-
jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: p i n k ♥ n o t e b o o k

Svar: Jag tycker ändå att det är fel att strula med någon man vet redan är upptagen. :) Okej, det är killens fel också, men jag tycker inte man borde bidra till att en annans nuvarande förhållande förstörs. :)

2009-07-16 @ 19:30:21
URL: http://pinknotebook.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag saknar också strömsund!!! har gått och tänkt på sörgård alla i skolan och så vidare typ hela dagen!!! Jag längtar som bara den tills det att skolan börjar igen, inte för att gå på lektioner direkt men allt annat.. Det andra livet!

2009-07-16 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0