sommarlov

Nu har jag faktiskt sommarlov på riktigt, tror inte det blir något mer jobba för mig. Skönt men ändå lite synd! :) Eller ja jag har barnvakts jobb senare i sommar ;)


Så idag har jag bara latat på jobbet men det var mest för att min arbetskamrat var så trött så då blev jag också trött... (obs pinsamma bilder kan komma!! Känsliga läsare kan sluta titta!)

Först var jag på hovsta j*vla skit skola!!! Bokstavligt talat.
damma, torka, dammsuga. ASROLIGT!!! :D .........

Haha sen åkte vi till lillåns förskola och städade.. Det var där jag råkade cpa loss ordentligt, hahaha :D

hittade en polishjälm ;) HÅRDROCK!!!!! :D

Sen hittade jag en hatt och guitarr ;) ännu mera HÅRDROCK!!!! :D

hahah har man tråkigt så har man.. Vi fick faktiskt väldigt mycket gjort också ;)


Min fisk är hrrmmm. död!! xD TARZAN, R.I.P !!!!!
Det syns inte på bilden, (tack och lov) Men han har bara ett huvud och sen vare bara ben.. Mina guldfiskar Morzan och Farzan är nog skyldiga till detta... För när mamma nyss kom hem så skulle jag visa Tarzan då var han borta!! Så nu är han nog helt uppäten... Inte konstigt att guldisarna beter sig konstigt efter att ha ätit upp det där äcklet...

Om ni ändå visste vilka konstiga människor det finns här ute i världen... HAHA.

Nu ska jag städa lite :) eller sova.. :p
pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0