Måndag

SERENA!!!!!! Din dator har smittat min!!!!!

Så nu vet ni.. Jag tänkte ladda upp lite bilder, eller ja först tänkte jag få in bilderna från telefon till datorn men icke!! Min dator ville inte ha min telefon längre!! Får väl se senare om den känner för att vara lite snäll!

Har varit hos pappa idag, först lite te och fika det var trevligt :) Sen cyklade jag pappa och Loo hem till farmor och farfar det var trevligt :) Inte så ofta man träffar dom! Och när i var påväg därifrån träffade jag även min jämngamla kusin emma, det var inte heller igår :)

Sen blev det mat hos pappa. Miljoner fiskpinnar och lite mos ;) hehe men det var gott! :) Sen försökte dom få med mig på fotboll ikväll det var ÖSK mot några :p men njaa jag orkade inte det så jag cyklade hem och sov 2 timmar istället ;)

Tråkigt med ett blogginlägg utan bilder....
så det får bli en bild på skyttebanan i linde! ;) 

Nu ska jag nog glo lite på tv och ta mig en smörgås.
sen blire sängen!
Imorrn blire springa lite på stan tror jag :)

pusshej.
saknar!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0