Fredag

Åh Äntligen helg, UNDERBART!!
Det har regnat ute idag det har varit skööönnt! :)
Förlåt för riktigt kass uppdatering. Har umgåtts med emelie sen igår efter jobbet! :D<3

Tänkte bara säga att mitt hår är under färgning för er som trodde jag är knaaaas. Har typ alla möjliga färger i håret just nu, blont, vitt, rött, brunt och orange!! ;) Men förhoppningsvis ska jag till emelie och fixa det imorrn! :) Måste ta en bild på detta först!! ;)

Nu var jag ju tvungen att springa och ta en bild, då släppte jag ut håret för första gången för jag har haft det i en knut sen jag färgade det. Men nu såg det nästan ballt ut, förutom att det är pissgult i luggen ;) Sen ser jag ut som ett lejon!! :D haha. Jag tycker faktiskt att jag har en cool färg nu men imorrn blire faktiskt brunt.. eller värsta fall på söndag!! :)

Igår jobbade jag sen hem och duscha och sen kom Emelie! :) Vi gick på stan, åt mat och gick på bio! :)

Bjuder på lite bilder! ^^

Sitta bakom soffan och läsa turtles istället för att torka av det där jävla elementet!!
hehe, kul att städa ibland, och jag har fobi för element nu! usch!

MOHAHA Emelie ser mull ut som äter plusmeny medans jag äter happy meal ;)

Sen hände det grejer, jag har färgat mitt hår 3 ggr nu på 2 dagar så bli inte rädda om jag kommer flintis snart. Men snart har jag brunt precis som jag vill ha det! :D

Otroligt skönt att det var sista dagen på jobbet idag eller ja fredag iaf, ska jobba på måndag också sen har jag semester en vecka! :)

Innan jag och Emelie åkte upp till Nora efter jag slutat jobba så färgade jag håret igen det var den färgen som fick mig att se ut som jag gör nu!! ;) haha. Vi åkte i alla fall till nora och skulle hjälpa till lite på utmaningen (simma,cykla och springa). Synd att det var just då det började regna men shit the same! Jag va lika glaaa för det! :)

Deltagarna fick anmäla sig hos oss, skriva skriva skriva!! :)
Rekord i år, 80 st, förra rekordet var 52 typ.. :D

HAHA

Emelie! :)
Vi stog sen vakt och pekade vart dom skulle springa! Här var vi på väg för att titta när dom skulle komma upp ur vattnet och börja cykla!! :)

HEJA HEJA

Efter att allting var slut så tog Emelie cykeln hem och jag satte mig på bussen hem. Och nu sitter jag här ensam för min mamma är fortfarande i Norge! :) hehe och på bussen fick jag massa roliga sms så jag satt och skratta för mig själv, mobbat!! ;)

Ja just det.. Jag och emelie gick och hämtade ut mina biljetter till ström :) Sen gick vi igenom Nora på gågatan och förbi Nerikes Allehanda (lokal tidningen)... Emelie funderade nog vad det var för fel på mig ett tag för jag fick liv och började härja " men hallllllåååååå där är ju jag :O " Snacka om paff! PINSAMT!! haha. FUL BILDEN! försvinn!! Nora folket glömmer mig aldrig ;)

Så kan det gå!

Nu ska jag nog byta om lite sen lägga mig och se en film eller något och äta ananas glass!! <3
Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer, åker nog till Nora och kollar läget! :)
pusshej.

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

kul att du är med och tävlar! :)

2009-07-03 @ 22:34:33
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emelie (jag) är iallafall inte rädd för att bli tjock ;) Men jag vill ju inte direkt se ut som Hampus heller!

2009-07-03 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0