Tiderna förändras..

Tog kontakt med en gammal vän igår över sms, frågade varför han hade slutat pratat så tvärt med mig i höstas.. I och med att vi verkligen pratade med varandra varje dag och pratade om allt mellan himmel och jord. En person jag aldrig har haft tråkigt med, tror inte man kan ha tråkigt med den killen! Men nu igår eller ja inatt, insåg jag att han var helt förändrad.. Så annorlunda! Synd. Och jag fick inte heller veta varför han slutade prata med mig.. Vi pratade konstant i nästan 1 år.. Varför ska allting förändras, jag vill leva kvar där jag en gång var!! Inte för att jag tror att du av alla människor läser det här men, jag saknar dig som vän min granne bertil!!

'Tänk aldrig tillbaka, lev framåt.

Skolan idag gick fort det är nästan så att jag inte minns att jag varit där! xD Men det var väl en vanlig skoldag skulle jag tro :) Jo jag hade ju en kanon redovisning med millen på samhället ;) sen skytte på det, gick väl okej!

Eftermiddagen pluggade jag :o Känner mig så duktig så :) Sen blev Louise fika sugen så då gick vi och handlade gott på konsum och gick sen till serena och emelie! :) Såg på film och så och hade det väldans trevligt! :)

När jag och louise gick till serena så höll hon ärligt talat på att ta livet av mig :') Det var länge sen jag fick mig ett så gott skratt, ujujuj.. haha xD Louise blev så rädd när det kom en cyklist bakom henne så hon skrek (högt) och då blev jag också rädd och börja skrika.. Hahha hon på cykeln trodde nog vi var dumma i huvuvdet!! xD Otroligt rolig händelse! :')

Idag ska jag lägga mig tidigt! :) Och klockan är nu 11 så då är det väl snart dax då..
God natt.

Jag saknar andrea! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0