Sverige

Landade i Sverige igår vid halv 9. Redan när planet lyfte från arlanda i torsdags så längtade jag redan hem, lite illa kanske. Men vi hade roligt i Ungern iaf :) Shoppade och blev fattig, skyttet gick bajs. Mest för att det var 500 grader varmt i hallen tror jag, puh! Helgen har varit en upplevelse iaf :) Alltid roligt att göra någe man inte brukar göra.. Men det känns som jag ligger efter med lite sömn så ska nog försöka sova ikapp lite.

Igår vid 18.00 när vi kom till strömsund så fixa jag och louise oss sen åkte vi hem till Fredrik och åt spagetti och köttfärssås ni ska bara veta vad det var efterlängtat!! Min kost i Ungern var nog inte den bästa, typ frallor och godis hela helgen!! (y) Det var även väldigt efterlängtat att träffa älsk också!<3

Igår kväll somna jag iaf skönt i min MJUKA säng!!!<3 Sängarna i Ungern va typ hm.. HÅRDA!! det var nog nästan skönare att sova på golvet ju. jaja härligt att vara hemma.

Imorse hann jag vara i skolan i 10 minuter innan jag var less. 

Idag har jag varit med flickorna och planerat lite, maskeradfesten är på lördag om jag inte redan skrivit det :p Jaja iaf vi skrev inbjudnings grejs och fixa regler. Sen lite annat som hör till ;)

Senare blev det mys och film med min sjukling!<3

Ska nog försöka slita mig nu! Har jobbat ikapp hela kvällen med att titta på bilder på bdb och läsa alla bloggar jag bevakar, är snart snart klar. Marcus kom ju även och störde mig i en timme nyss :p men det var trevligt ändå :)

God natt, imorrn är det onsdag! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0