Strömsund

Då har man återvänt till strömsund och kylan och snön igen med blandade känslor..

Åkte buss från sävsjö igår kväll när allt var klart, igår var även dagen jag sköt som bäst så jag förbättrade mig för varje dag :) Jaja i alla fall så åkte vi buss i nästan 13 timmar innan vi var framme, strax runt halv 10 kom vi in på sörgård och det var riktigt gott med frukost :) Sen stannade jag hemma från skolan för det kändes onödigt att gå när jag ändå slutar klockan 12.. Nu är jag riktigt trött fast jag sovit nästan hela dagen :p

Framåt kvällen gick vi till emelie, jag, serena, fredrik och Louise :) Hon klippte serena så där fick man sitta och hålla sig vaken :) Sen blev det lite mys med fredrik på sörgård men nu har han åkt hem :/

Imorgon, skola! Ahu.. Fast har bara 2 lektioner och sovmorgon så ska väl inte klaga så jätte mycket ;)

Nej nu ska jag nog sova.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0