Söndag

Inte blivit några inlägg under hela helgen, det har nog med att göra att jag skriver oftast bara blogg när jag sitter ensam. Den här helgen har det varit fullt upp :)

Fredag
Veckans jobbigaste dag gick faktiskt väldigt fort, det var en väldigt händelserik dag även! Sprang på mats i korridoren och trodde först att han skulle klaga på mig för att jag inte gjort omprovet i kemi men ikke, han sa att han hade räknat om mina poäng på provet och kom fram till att jag hade klara G så nu behöver jag inte göra omprov! :) Efter det gick jag på engelskan och skrev en a4 sida med engelsk text! Skapligt stolt över mig själv jag har nog aldrig skrivit så mycket på engelska i hela mitt liv xD Som sagt så gick skoldagen fort :) Och efter skolan städade jag lite och så sen var louise, fredrik och serena här och såg på film :)

Lördag
Vaknade med underbar bredvid mig. Vi gjorde oss i ordning och sen kom louise så åkte vi hem till Fredrik för att förbereda en skoter tur :) Det var riktigt roligt, första gången i hela mitt liv jag körde skoter! Vi grilla och hade det trevligt :) Sen kolla vi på film hos fredrik och åt tacos och hade ännu mer trevligt :) Framåt kvällen åkte vi in till ström igen och jag och louise gjorde oss i ordning och begav oss till serena för en mys kväll!  Även det var väldigt trevligt, vi gick även en sväng till styve och där var det dystert ett tag men sen spelade vi gh och så :p Vid 12 gick vi hem till serena och såg film så vi kom hem vid 2 eller nå :) Så det blev en riktig lång dag med mina bästa! <3



Söndag
Vaknade och var trött, låg och drog oss i sängen läääänge! Sen åkte fredrik hem så jag och louise kom på ett nytt hemligt projekt, jippi ;) Så nu vill vi ha 22 januari och åka till ungern! Eller egentligen vill vi åka därifrån men först måste vi ju åka dit ;p haha. Har även varit nere och tränat lite, gick väl inte alls bra men men :p Nu blir det plugg plugg plugg!

Pusshej.
18 dagar kvar!

Och du är så fruktansvärt omogen! vad har jag gjort dig?
skönt att känna att det finns dom är omognare än sig själv! ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Underbar helg!! : D och dystert va de ett tag men de ornade ju sig själv ; ) haha

2009-01-11 @ 22:21:49
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0