Söndag

Jag saknar dig redan fast jag träffade dig för mindre än en timme sen! <3

Idag har vi packat,lastat och packat upp! åhh det börjar kännas som ett hem i den nya lyan! jag och louise är lika glada som ägarna för vi bor ju alltid där serena bor! ;)

haha jag trodde jag hade tappat mina nycklar utanför serenas gamla lägenhet så jag och koffe åkte dit för att titta men hittade dom inte.. haha dom blev sen upphittade i bilen xD men vi kan ju säga att vi tycker det är kul att åka bil fram och tillbaka! den är ju grön iaf :p

Jag, louise, fredrik och anders var och badade idag också. Det var kallt tyckte jag och vi var inte så värst effektiva heller för jag låg mest och flöt runt på en madrass ;p Och våran bastu var helt off!! :/ så det var till och med kallt att basta! 

Efter badet gick vi hem till flickorna som hade hunnit kommit lite mer iordning. När vi kom in genom dörren stog emelie och stekte korv! fy fan vad gott det var, klockan var runt 8 ? och jag hade precis kommit på att jag inte hade ätit nå under hela dagen så det smakade ljuvligt gott, MUMS!

Sen fick vi skjuts hem av fredriks mamma och nu sitter jag här och kom på att jag glömde mitt skolarbete hos serena (y) 2 prov den här veckan, hur ska det gå..

Min sötpojk är på väg hit gåendes! Han är tokig han! <3

Ungern på torsdag!!! :D
och jag längtar tok mycket tills jag fyller 18! kom igen nu dagarna, susa förbi!!!

Jag är glad när mina vänner runt omkring mig är glada! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0