Sävsjö

Anlände till Sävsjö igår vid 13.00 ca om ni ville veta ;)

Igår gjorde vi inte så mycket alls, jag tränade ett tag och gjorde vapen och kläd kontroll inför tävlingsdagarna och så.. Gick och la mig tidigt i en iskall säng och låg vaken i typ 2 timmar för jag frös så mycket om fötterna, haha. Men tillslut somnade jag. Idag är det varmare på rummet så hoppas jag kan somna tidigare istället för att frysa ihjäl ;p

Idag, tävling dag1 swedish cup.
Klockan 11 startade jag idag, var piss nervös och mitt ena ben hade typ darr sjuka eller nå genom hela tävlingen! Inte lätt att försöka slappna av och stå still och skjuta när jag man skakar xD Det blev en typ katastrof! Tur att det är 2 dagar kvar med tävling! :) Känns inte som att det speciellt jätte bra för någon idag, men patrik var i final men kom 4a men han är min idol för det ;p

Det är kallt ute om ni inte själva har märkt det :s Jag fryser konstant dygnet runt. brr. Sugen på värme nu! Fast jag längtar till helgen för då blir det skoter med Louise och Fredrik! Då kan det få vara snö och lite kallt ;p

Jag drömde en läskig dröm inatt, tur att jag inte gör sånna val som jag gjorde i drömmen i verkligheten! HUA! Blev nästan rädd när jag vakna om drömmen verkligen var sann, men som sagt tur att det bara var en dröm och att den inte betyder något!

Om 3 dagar är jag uppe i strömsund igen! :D
det enda jag saknar egentligen är fredrik och serena och massa andra vänner<3 Även att få komma igång och träna ordentligt igen. Lovet är snart slut och jag känner redan att jag ligger efter med allt i skolan! :/ surt!

Nu tror jag att jag ska finilura lite på en ny design på bloggen.. Lite sugen, ja ni får väl se om det sker någon förändring här! :)

Puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: Serena

Men Rebecha då, vi skulle ju bli duktig nu efter nyår ;)

2009-01-04 @ 23:04:29
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0