pluggplugg

Tänk att ibland kan man lära sig nå intressant när man sitter och pluggar :p Jag har legat och läst igenom pappret för första gången som vi ska ha prov på imorrn på naturen. Det handlar om nervsystemet och hjärnan och sånt. 

Och mitt eviga tjat om att ta bort minnen och känslor är nu löst!! Det är mellanhjärnan jag ska operera bort! :) för där sitter alla känslor!! Fast och andra sidan tyckte inte serena att det var någon bra idé för hon tyckte jag skulle ha vissa känslor kvar ;) 

Tänk att jag fick nå vettigt gjort ikväll, fast fredrik tvinga mig för han skulle gå hem om jag inte plugga så då var jag ju tvungen :p och det kanske var bra, får väl se hur provet går imorrn! :p

God natt.
imorrn, kort dag och sen innebandy! kan inte bli så mycket bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0