Onsdag

tjoho, det är redan onsdag.. Eller näe onsdagen är slut! Snart är det fredag :D

Imorse bestämde jag mig för en osminkad skoldag, hm helt fel fel dag!! Emma och jag gjorde infofilm om samhälle programmet! (y) Bra timing. Den filmen kommer bara visas på youtube... Men mitt fula jag syns bara en gång och det räcker!!

Så idag hade jag egentligen ingen lektion :) 
Efter filmgrejset gick jag hem och sov en timme! :)

Tycker jag sover hur mycket som helst men är ändå trött hela tiden :/

Och idag har jag och louise beställt vårat projekt (y) Så snart blir vi lite fattiga men det är det värt ;) Hur kul som helst! :)

Min sjukling som var mycket friskare idag kom och såg film med mig och louise och nyss åkte han hem :/ Kommer nog inte träffa honom förrän på fredag.. kanske en snabb sväng imorrn! ;p underbarare får man leta efter<3

Snart 18 :)
Nu ska jag lägga in bilder från ungern på datorn..
pusshej

just det prov i geografi imorrn, jaja läser det när jag lägger mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0