Minnen

Sitter på mitt rum, känns som jag är ensam på hela sörgård. Det är skönt :)

Jag lyssnar igenom massa låtar på en gammal spellista på datorn.
Jag kom fram till att vissa låtar påminner mig om då tiden och visa låtar berör mig ordentligt.
Jag har en speciell relation med massvis av låter. 
Här är några av "mina" låtar som får mig att tänka tillbaka. (Ibland kan det vara skönt att lyssna på dom men vissa dagar blir jag bara på dåligt humör av dom)

'Sofijah - du var så mkt
'Sommarpojkarna - lilla hjärtat
'Alla Anton och Affe låtar
'The corrs - everybody hurts
'Eamon - Fuck it
'Alicia keys - no one
'Celine dion - Its all coming back to me now
'Bon jove - its my life
'Akon - Lonely
'Alice cooper - poison
'Tom morley - My song for the world

Har ni också massa låtar som påminner er och berör?

Finns säker massa fler, men det var dom där jag kommer på  nu ;) Nu ska jag nog ta och skriva en engelsk berättelse eller plugga lite på spanskan. Får se vad det blir.

Senare blir det i alla fall gymmet ;)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0