illa

Skulle jag skriva rubriken med stor bokstav i början så skulle det se mongo ut om ni ville veta ;)

Efter att ha varit i skolan i 10 minuter kände jag redan hur jag längtade till lov, illa! haha genomled dagen i alla fall. Men började morgonen med att snooza (?) i en timme xD hur ska det gå imorrn då jag inte har sov morgon? det är bara att vänta och se ;)

Efter skolan så blev det årets första pass på gymmet ;) Blev bara löpbandet men det var härligt att få springa lite :)

Gick hem till serena med louise och åt våfflor med hon och emelie :) Vi hade grymt skoj iaf, sen kom även fredrik<3

En vanlig strömsunds dag kändes det som! :)

Och jag hoppas verkligen att det håller! Jag vill jag vill jag vill! Det är inte jag som ska förstöra i alla fall!

Imorrn är det fredag och veckans jobbigaste skoldag! Kanske överlever!

God natt!
Jag vill inte förlora dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0