härligt!

Nu är skolan slut för denna vecka!!

På spanskan imorse hade vi vikarie och hon pratade bara engelska och spanska sen ett ord då och då blev på svenska så man fattade inte så mycket men det gick bra ändå ;p Vi lekte lekar och dansade och lärde oss siffrorna som man typ lärde sig för flera år sen!! xD så det var en dryg/rolig och annorlunda spanska lektion.

Jag blev nöjd över min prestation på natur provet iaf, blir ju minst G förhoppningsvis ;)

Min sista lektion var idrott, badminton. urkul jag och linnea var bra! :) ibland... xD haha. Det är farligt att spela badminton upptäckte jag även! men lektionen gick snabbt! :)

Var med louise på banken en sväng innan jag gick hem och satte in pengar, där träffade vi kjellis som skulle växla pengar åt oss inför resan imorrn. Det var nästan 100 000!!! vi tyckte vi skulle åka till hawaii istället för pengarna men vi tror inte alla andra skulle tycka om oss då ;p

Det ska bli nå fruktansvärt SKÖNT att åka bort härifrån!! Få vila hjärnan en runda.. jag kanske kan övertala min hjärna att glömma! men jag tror inte att det hjälper att åka härifrån men det kanske underlättar lite. I ungern ska jag ha KUL och inte fundera över allt runt omkring mig i riktiga livet. Jag ska ta semester från livet ett tag. GÖTT! ohh jag längtar till imorrn :D Sakna oss inte för mycket!! ;)

ciao.
du är den underbara, du är den jag väntat på så länge!<3

Kommentarer
Postat av: ewa

www.leshop.se : )

2009-01-21 @ 13:51:05
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0