tröttis

uja mig, vakna alldeles nyss, har sovit sen klockan 6. Skönt! :) Men är lika trött fortfarande men min huvudvärk har försvunnit som jag hade innan, grett! :)

så nu ska jag försöka ta mig till duschen igen som jag försökte i 1 timme förut men somnade då istället :p

Skolan var seg! men kort :)

Skyttet gick kanon! skönt.
Spelade sen lite oseriös badminton med Louise :p

Ta sig till duschen nu kanske.. Det är ju faktiskt typ bara 1 timme kvar tills jag ska åka hem till älsk :)<3

jag vill inte bli så som jag en gång var. Men varför är det så svårt att hålla sig kvar? Jag vill inte låtsas vara glad, jag vill vara glad på riktigt! Jag vet inte varför jag är på så fruktansvärt dålig humör nu. förlåt. 

DUSCHEN NU!
ciao.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0