tredje dagen

idag blev det en låååång dag :) jobbade full tid, ändå så var denna dag roligast. Det var nog för att innan vi ens hade öppnat så hade jag nog hunnit göra mer än dubbelt så mycket som jag gjort tillsammans de andra 2 dagarna! Med andra ord fanns det mycket att göra idag och tiden gick fort, i början var vi till och med (hör och häpna) för lite personal.. Frågade också efter sommarjobb idag, skulle få veta i april. undra hur? :p jag menar dem har ju inge nummer eller så till mig :p Får väl hoppas chefen springer på min syster som han känner innan dess. :p

haha framåt slutet började nog alla huvuden bli lite trötta.. vi kallar henne Ö, hon skulle berätta vilka drickor jag skulle fylla på i kylen.. Ena drickan var per märon xD ja ba va? ;) rätta drickan som hon egentligen skulle säga var MER päron! det hade vi roligt åt. Sen började jag iaf plocka in drickorna så kom Ronja och fråga om hon kunde hjälpa till, jag sa att hon kunde fylla på LOKA och till svar får jag, naturell eller vanlig? HAHA! Ö hörde också detta.. japp alla va lite snurr i bollen där men kul hade vi. 

Vi fick även läxa idag, jag ska ta reda på vad slutet längst ner på byxorna heter? :p Ronja skulle ta reda på ett annat namn till fotknölen och Linn skulle komma på ett annat ord för koskit och det fick inte vara gödsel! Mogen arbetsplats, JAVISST :D

Nu har jag iaf tagit mig hem genom örebro centrum... Örebroarna är nog ett speciellt folk. Bilarna stannar INTE vid övergångsställen och stadsbussarna är livsfarliga på alla sätt. Folket tvingar än att gå i vattenpölar eller i snöhögar bara för att dom är lata för att flytta sig när man möts. 

Trodde mamma skulle lämnat pengar hemma så jag kunde få gå och köpa mat men hon tycker tydligen att jag ska svälta!! för hon hade tydligen inte tid att åka hem mellan sina 2 jobb.. Tycker hon verkligen att jag ska sitta hemma ensam hela kvällen utan mat och utan GODIS??? tydligen.. får väl se vad jag kan skrapa ihop, I NEED CANDY!!

Har du svängarna förbi örebro, hälsa på mig för jag kommer sitta här helt ensam!! Ska nog städa lite och plugga, eller se på någon bra film :)

Pengar jakt! :)
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0