SNÖ!

Herregud vad mycket snö! jag blir helt galen! haha näe men ändå ;) Det är iaf massvis med snö nu i ström.. Överallt, snart blir vi nog insnöade ;)

Jag Lotten och Mats tackar Niklas som kunde hämta oss vid bussen imorse! Det hade varit väldigt jobbigt att släpa all packning i all denna snö!

Nu ska jag berätta en sak, FY FAN vad skoj det är att skjuta!! Och nu går det så grymt bra för mig!! Nu ska jag börja med lite seriösare träning för på SM då ska jag va på topp!! Jag vill verkligen!! MMMMM!! I går var det regionsfinal i Nacka, dom 3 bästa går vidare. Jag kom 2a!! ;) Så nu blir det riksfinal i Eskilstuna i mars!! om jag är taggad? Som fan!! :D 

Så idag kom vi hem vid 9, då åkte jag till skyttehallen för ett träningspass på 2 timmar!! Och det kändes lika bra som igår!! Om inte ännu bättre!! Sköt typ 100 skott.. Sköt en match på 60 skott och en på 40. På 40 skotts matchen sköt jag 392 och det är 2p mer än mitt personbästa!! Och det är tävling i helgen här i ström, då ska jag visa vad jag kan! :) Nu börjar mitt skytte gå uppåt igen, så fruktansvärt skönt!! :) 
nog snackat om skytte nu!

Jag, Lotten och Mats har haft en rolig resa fram och tillbaka till Stockholm. Blivit uppraggad av skumma människor, hamnat i tjafs med DRYGA stockholmare, skjutit.. Jag råka shoppa lite också (a) hihi. Men nu är vi åter i Strömsund igen! :)

Ska försöka plugga lite nu, sen ska jag nog träffa Fredrik. 
Strax innan 5 ska jag ta mig igenom all snö ner till bussen och möta Louise :)
ciao!

Kommentarer
Postat av: serena

näe, det är så jävla typiskt ;O



taack :) jag fick till bilden till slut xD ;)

2009-02-08 @ 15:21:31
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: serena

och föresten, GRATTIS TILL SILVER :D <3

2009-02-08 @ 15:23:47
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0