rubrik brist!

Kul att gå ner till simhallen och skulle dyka och inte en kotte är där!?!?!?! Jag hoppas verkligen att det brinner någonstans i ström så brandmännen har en bra förklaring till varför dom inte var där!! Får hoppas vi blir klara med det där snart!

Jag vill ha tillbaka min gamla msn :( Har förlorat så mycket kontakter som jag inte vet hur jag ska få tag i igen :( Livet är surt! Och jag och Louise konstanterade nyss att killar sattes ihop lite slarvit och glömde vissa funktioner!

Idag har jag i alla fall blivit klar med engelskan (y) tjoho!! :)
Och ikväll ska jag till älski och sova! :)<3

ciao.

Kommentarer
Postat av: Louise

ja verkligen, ett sånt där 5 minuters hopbygge!!

2009-02-15 @ 20:54:46
Postat av: Anonym

ohhh, snygg headere.. gör en åt mig :D

2009-02-22 @ 17:51:00
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0