osäker

Måndag, upp och hoppa! aptrött imorse! Men vaknade ju bredvid älski<3 haha han tyckte nog att jag var ego med täcket så när vi vakna hade vi ett varsit, inge mys här inte ;)

Första lektionen, spanska! På Engelska!! Väldigt dryg lektion.. Hon babblade bara engelska sen fick vi en spansk text där vi knappt fattade ett ord och vi skulle typ stryka under olika verb och sånt.. Alla satt typ som frågetecken sen börja hon babbla massa grammatik på engelska så blev allt ännu värre xD Vi har haft vikarie i över 3 veckor nu tror jag och vi har inte gjort något vettigt alls tycker istället vi kunde ha fått varit lediga denna tid!! surt.

Andra lektionen, Samhälle. Skulle tydligen ha vikarie där med men han hade glömt bort oss xD så hade en dryg 2 timmars rast istället..

Jag hatar Engelska!!! japp min sista lektion! Ig varning, tjoho!!!

Sen skytte, gryyymt bra (y)

Nyss har jag varit och sprungit runt på byn med Louise och snart ska jag börja plugga matte inför prov imorrn.. haha ringde även min praktik plats idag och frågade tider och klädsel och så, chefen verkade väldigt positiv han frågade inte ens vem jag va xD Blir nog kanon nästa vecka, hoppas jag! :) Hoppas på jobb där sen!!

Varför kan jag inte vara nöjd med det braiga jag har? Men tydligen börjar jag förstå att jag har vissa behov jag med.. du kanske inte räcker till? Men jag vill inte!! Förstår inte ens varför jag nu börjar tveka och tvivla när allt är så underbart? Jag vill väl inte förstöra det här? Jag tänker försöka ett tag till och hoppas att allt blir bättre.. Jag vill, jag måste övertala mig själv! Bättre än så här kommer jag aldrig må.. Varför ska det vara så svårt för mig att inse det?

Matteboken nu! 
Pusshej
jag gillar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0