lugn kväll?

Igår efter jag skjutit och ätit trodde jag att jag skulle ta det lugnt och sitta vid datorn hela kvällen och så, hann väl sitta still typ en halvtimme innan telefon ringde. Det var dempa som ville att jag skulle åka bil med han och Per. Alltid kul att åka bil :) Vi körde runt lite sen hämta vi upp Louise när hon slutat plugga och sen samma sak med Serena :) Haha när vi stog vid annexet så busade Rudi lite med bilen och då kom det en ambulans med blåljus men han trodde det var polisen så han blev skraj, haha det var kul xD 

Sen blev det ett stopp vid konsum för att hjälpa micke och norman lite :) Sen åkte vi en stund sen blev vi avsläppta vid Kefas och där träffade vi trevligt folk! Spelade Tvister? iaf sånt där med händer och fötter på olika färger :p Så idag har jag ont i hela kroppen! Sen fick vi iaf skjuts hem till serena i en full bil, Per dempa Markus Johannes serena jag och louise. Men det gick :) Hann vara en stund hos serena sen åkte jag hem till Fredrik och sov där.

Och nu sitter jag här och klockan är strax över 7 och jag börjar halv 10.. Så jag ska gå och lägga mig en stund nu :) 2 lektioner idag men lååånga lektioner. Men jag överlever nog! Sen är det hockey bockey och skytteträning ikväll.

God natt ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0