Lördag

Hehe, jag börjar bli lite FÖR blogg beroende, woups! Jag skrev inge inlägg igår typ katastrof! ;) 

Jätte seg dag på praktiken igår men den gick ändå snabbt och vi fick sluta tidigar det var riktigt skönt så resterande av mina 2 veckor här hemma ska jag göra ABSOLUT ingenting!! ;) SKÖNT!

Igår efter praktiken gick jag hem till min syster och umgicks sen gick hon och henns karl ut och åt mat och jag stannade hemma och var hund och barnvakt.. fruktansvärt jobbigt eller inte! dom gick vid halv 6 och Ella somnade strax efter 7.. Så jag låg bara framför tvn och åt ostbågar och götta mig.

Idag har jag varit ute och ätit mat med familjen på Rosalies, ap mycket folk. Och jag älskar deras toalett<3 hehe. 

Nu väntar jag på att mamma och pojken ska komma hem så vi kan åka till Eskilstuna för att skjuta tävling, det kommer gå riktigt bajs!! men men det gör inge, jag tar det som träning. Så nu ska jag nog gå och byta gevär i kofferten, inte så bra att ha med sig luftgeväret när man ska skjuta 50m.. Och fixa lite annat.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Louuise

så du har fått komma hem nu iaf ;) xD

2009-02-28 @ 14:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0