huvudvärk

Sitter här med ont i huvudet. Hoppade över fysen idag, har ont överallt. Mest i ljumskarna. Får se hur det går att skjuta ikväll.

kanske åker hem redan imorrn. Men känns så jobbigt att missa mer lektioner.. förresten kom jag på att jag måste nog på svenskan imorrn fast jag kan ju leta reda på lärarn och få papprerna tidigare iofs. Vet inte riktigt. Känns skönare att åka på lördag men det kan bli billigare att åka redan imorrn.. Jag och mamma skulle prata mer ikväll. Fast om jag tänker efter så kanske det går jämt ut.. Jaja det löser sig.

Ska nog ta mig bort till Louise på andra sidan elevhemmet. Måste låna mitt lim ;) Och laga mitt halsband.. Sen är det träning, kanske även lite bilåkning? hm hm.. :p

Ska traska nu, ha det bra!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0