Första dagen

Det tar bara ca 15 min att gå till min praktik plats och inte 30 min som jag trodde innan jag pröva :p Så gick en liten runda för att fördriva tiden imorse xD

Väl på praktiken upptäckte vi att det inte bara var jag som prao elev där utan 2 till, så vi var rätt många :p Plus att det var 2 eller 3 st som var där och lärde sig för att de sedan skulle jobba där så vi var typ dubbelt så mycket folk där än vad som behövdes.. Så det fanns inte så mycket att göra tyvärr. Vi fick sluta strax innan 2 ;)

Lyckades även tappa min piercing för första gången idag, lite läskigt i och med att jag stog i disken precis då men jag hann fånga upp kulan och staven blev ju kvar i munnen ;) Blev lite akut in på toan men det löste sig.. Haha spännande att läsa va?

Just nu bakar jag kladdkaka ;) Att avgöra på lukten så ska jag nog gå och ta ut den ur ugnen nu..

Så där, den var bara lite svart på kanterna ;) höhö.

Får se vad som mer händer idag. ska nog börja med min skolarbeten idag iaf.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0