fjärde dagen

Var något fruktansvärt trött imorse men tog mig ändå upp ur sängen, yihoo! 

Praktiken idag, hmm. DRYG! Eller ja vi hade ju massvis att göra men sur chefen uppskattade oss inte så han bad oss sätta hos längst inte och längst bort i restaurangen så skulle han komma när han behövde någon hjälp!! Han kunde ju bara bett oss gå ut ur diskrummet och göra någe annat men men. Häpna gick vi och satte oss och brast i skratt!! Han kom iaf och hämta oss för han hade en uppgift... att städa efter dom!! jippi! haha. Dryg satan jävla dag. Jag vill ALDRIG mera se ett sallads huvud.. På morgonen hackade vi 2 lådor senare blev jag tillfrågad om jag kunde hacka några till, jaja tänkte jag och såg på dom 3 salladshuvuden som låg på bänken det är ju inte så jobbigt.... grejen var att han efter att han sakt åt mig gick och hämta en låda till!!! :o BLAHA. Men vi hade ändå roligt åt våra tabbar och tråkigt uppdrag xD


SALLAD WIHOOO! NOT.


Sen kom emelie in och satt och vänta på mig en timme tills jag äntligen fick sluta!! då traskade vi hem och följde med mamma och handla och kände oss vuxna och lyckades kamma hem många vuxen poäng! hehe ;) Väl hemma igen så färgade hon håret på mig :D Det blev nice, TACK! :D <3 

Efter att jag och mamma senare hade blivit av med emelie och hennes familj, höhö :p Så gick vi och sola, det var gött!! Sen råka jag gå in på toan och spegla mig då hitta jag en sax sen så hände det något med mitt hår.. Men det blev annorlunda men bra! :)

Finns säkert massa saker jag skulle kunna skriva men kommer inte på någe mer nu och jag orkar inte skriva mer heller för nu är jag helt slut!! Snart blire sängen för min del.

ciao.

Kommentarer
Postat av: serena

Klart att jag gör ;) du är ju min idol :O ;D

2009-02-28 @ 11:35:16
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0