Ett år äldre

Nu sitter jag här och gråter!!!!!! nästan helt seriöst!!! gaaaaah!!! Jag hade precis skrivit ett jäääääätte långt inlägg och fråga mig inte vad jag gör men ALLT försvann!!!! AHU!

Så därför tänker jag hänvisa lite mer detalj till Serenas blogg -> Serre.blogg.se Där kan ni läsa det jag inte orkar skriva en gång till!

Det har i alla fall varit fullt upp i helgen ;) Det har faktiskt varit en riktig kanon helg ;)<3

Fredag
Vaknade upp med älski bredvid mig men han försvann snabbt bort på praktik strax innan 7..  Så låg och drog mig ett tag och blev sedan överraskad med frukost på sängen av Louise och Serena klockan 8. ( jag hade beräknat att dem skulle komma vid 9 som vi hade bestämt) Men det var myyys. Sen fixa vi iordning oss och begav oss mot bussen och sedan mot Östersund ;) Där fika vi och hade trevligt. Jag fick även min present av flickorna och Fredrik. Jag blev bortförd med ögonbindel in i en buss och mot frösön.. Presenten var iaf en Piercing :D Happyhappy me! ;) (det är just den här historien jag inte orkade skriva IGEN i exakt detalj så läs mer hos serre) Det var en roligt resa det! ;) Sen shoppade vi och begav oss senare hemåt. På kvällen var jag med Louise, Emelie, Serena, Beccis, Robin och Fredrik.. Det blev dansmatta och lite allmänt mys och tog det lugnt.


Jag med ögonbindel utanför där jag fick min piercing,
När jag och Louise stog och väntade där ett tag skämde jag ut henne genom att vinka till han som sitter i den där gula traktorn xD Hon sa att jag skulle vända mig om och vinka och då gjorde jag det, hon trodde verkligen inte jag skulle det xD haha det var roligt ;)

Lördag
Hm, kommer verkligen inte på vad ja gjorde på förmiddagen.. Fredrik sov hos mig iaf så jag var antagligen med han.. Sen var jag nog och planerade för kvällen hos Louise.. Sen var vi även ute på byn och fixade lite! :) Kvällen var det då MASKERADFEST :D Hur kul som helst. Det bästa var att nästan alla kom utklädda :D Det var så där alldeles lagom hela kvällen! puss på det!!<3 Framåt 12 gick jag med sofia och karin på hörnet och kände mig stor ;) Pilutta på vakten som verkligen trodde jag var under 18 när han bad om mitt legg ;) haha! Träffade trevligt folk där inne iaf!! Sen var jag tvungen att gå hem till sörgård igen för att lägga louise i min säng för hon hade tappat bort sin nyckel.. Hon somnade snabbt och jag gick ut igen.. På hörnet igen, men denna gång kom även Serena in ;) Fast klockan var ju kvart i 2 så dom stängde ju nästan precis då men ändå :) Sen bor vi ju i Strömsund åter igen så självklart blev det slagsmål och polis utanför hörnet. mycket ovanligt! Märkte att en viss person var sig lik, inte hade han ändrat sig mycket! Synd! Det var en riktigt riktigt riktigt jävla rolig kväll!!! <3<3


Jag var kisse miss
Här har vi 2 pyjamas brudar, en tant, norsk och en pirat där bak! ;)<3

Söndag
SOVA SOVA SOVA.
Japp ungefär det jag gjorde på söndagen.. Jag,fredrik och Louise vakna vid halv 2 och fick nästan en chock och mådde dåligt för att vi hade sovit så länge xD Sen blev det en skön dusch och senare på kvällen blev det bakis pizza hos dem borta på ringarna! Mys dag. På kvällen följde jag med Fredrik hem och sov där<3

Idag.
Lång härligt underbar helg!<3
Seeg dag på skolan. Skyttet gick faktiskt bra! :) Nu saknar jag min älski som är sjuk. Och jag sitter här och ödslar tid istället för att städa mitt rum som ser ut som helvete!!! Jag orkar inte just nu men snart ska jag ta tag i det! SNART! Måste plugga ikväll också.. Hoppas denna dag är lång så jag hinner allt.

På fredag ska jag träffa mamma, får se hur hon reagerar på piercingen. Inte positivt skulle jag tro men jag är trots allt 18! Ja just en till födelsedagspresent jag fick var en tatuering! ;) Tid beställd på höstlovet så jag har lite tid att bestämma mig vad den 3e ska bli ;)

Nu blire vidare till bilddagboken och ladda upp lite bilder kanske.. Sen sen sen Städning och plugg!
CIAO.
PUSS PÅ ER MINA HJÄRTAN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0