Alla hjärtans dag

Min vita februari sprack! :( ahu! ;) Igår gick jag och louise till styve där det var massa konstigt folk :p Men vi gick ganska snart där ifrån, gick in en snabbis hos någon sen ut igen :p Tog typ 30 min att gå från tingvalla till folkan xD Men trevligt hade vi på vägen dit iaf ;) Det är någe speciellt med 93orna i denna by... 

Väl inne på discot på folkan så var det riktigt roligt, en helt värd kväll! :) Dansa dansa dansa ;) Träffa lite folk och så :) Kom hem runt halv 2 och då blev det sova på engång!

Upp och hoppa imorse vid halv 9.. Tävlings dag som gick kanon, 389p. Men det finns så mycket mer att ge känner jag! Jag vill högre!

ikväll vet jag inte vad som händer.. plugga? kanske ut? nej ingen aning.. Får väl se vad som dyker upp och om det är någon som vill umgås med mig!!

Förstår inte varför jag bryr mig om dig, du är inte ens värd att bry sig om! Men så fort jag ser dig eller hör ditt namn så blir jag som någon annan! Kall.. arg, irriterad! men varför? som sagt så är du inte ens värd att tänka på! du har förstört ditt liv rätt åt dig men sluta förstöra för andra!! Låt mig och mina vänner vara!! Lek med dom i din egen ålder istället!!!!

Jag slipper Strömsund i 3 veckor snart!!! :D vecka 9,10 och 11 är jag hemma :D SKÖNT! njuta ja det är vad jag ska göra!

Nu ska jag ta hand om tvätten som ligger i min säng..
ha en trevlig kväll.
ciao.
<3

glöm mig inte.

Kommentarer
Postat av: Louise

Aldrig <3

2009-02-14 @ 23:02:57
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0