2 månader

.. med underbaraste!<3

Igår hade jag inte tid att skriva tydligen. Minns inte riktigt vad jag gjorde igår, var i skolan. Jo just vi spelade curling på idrotten och det var otroligt roligt :D Bra Emma med en sådan bra idee :D 2 timmar i en ishall har nog aldrig gått så fort i mitt liv. Funderar på ett ungdomslag nästa säsong (y) Grett! Sen var jag på byn med Louise sen träning och så. På kvällen kom älsk och sov med mig.

Inatt fick jag bekräftelse att Nora folket inte har glömt bort mig ;) Eller något sånt. I och med att någon/några ringde mig inatt vid halv 2.. Sa väl inget vettigt, förstog inte vad som sas. Men det var ett Nora nummer iaf men vet ändå inte vem det är :p Kulkul liv. 

Idag har vi bara sett på film och kollat på öppen scen i skolan. Väldigt soft! :)

Nu sitter jag är med huvudvärk så ska nog sova en liiiten stund sen plugga innan träningarna börjar! :)

ciao.

ja just, imorrn är det fredagen den 13!! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0