Torsdag 3 december

Bara jag som tycker att tiden RUSAR förbi?
Det var ju nyss måndag? Och imorgon är det fredag! jaja, sånt är livet!

På tal om livet, varför ska allt vara så komplicerat?
Nu har jag påbörjat något i mitt liv som kommer göra mig gladare och få mig att må bättre! Bara så att ni vet :) Och jag skiter fullständigt i vad andra tycker och tänker, detta gör jag för min skull och ingen annans!

Idag har det varit skola och träning. Ungefär som vilken dag som helst..

Ikväll var jag och Louise över till Jahn en sväng, Louise skulle hämta en galge men vi fastna också och kikade på film :)

Hittade lite vimmelbilder på facebook från Grand i lördags :p

DÄÄÄÄNSA! ;)

Och där speglar jag mig i taket? haha ;)
<3

Nej nu blir sova sova!
Imorgon är det fredag!
Tjollahopp!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0