Tisdag 1 december

Nu är det snart jul, wooho!


Idag har jag inte haft några lektioner :) Men ändå varit i skolan hela dagen, till och med 1 ½ timme innan jag egentligen ska börja :p Jag och Emma har haft info om samhälle programmet för åk 9. Det gick helt okej :p hehe.

Igår gick jag och Louise till ringarna för vi ville se faddergalan på 4an :) Jag ville mest se takida men somnade på golvet och bestämde mig för att gå hem precis innan de skulle spela! aja! haha :p Det var trevligt iaf ;)

Vet ni vad?
Vi ÅT massa gott ;)

glass, bär, pepparkakor och glögg :p

Denna vann jag på julmarknaden :D Hämtade ut den igår :p

OST!
Jag skänkte den till flickorna på ringarna! :) Som en liten hyra skulle man kunna säga ;)

Nu har jag nyss ( för en timme sen) kommit hem från fysen.. Det var typ styrkecirkel, jobbigt :p Sen spelade vi innebandy och det var tråkigt? vänta nu, sa jag att det var tråkigt att spela innebandy? så det kan gå..

Jag vill ha svar!!!!!!

Nu ska jag antingen sitta kvar här och rensa datorn på skit, gå och sova en sväng eller duscha.. Hm Får se vad det blir :p

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0