Städat!

Detta är mitt rum / Förråd ;)
Tänkte göra det lite mer hem trevligt såååå... :)


EFTER

Något bättre iaf ;)
Bäddade även rent så ska bli riktigt skönt att få krypa ner och sova sen :)

Färjestad kan inte spela hockey!! :/
Aja, riktigt dåliga var dom i dagens match..

Jag vill träffa dig för en sista gång! Åhh vad allt är orättvist.
Bajs på svenska samhället!! Tingsrättar och domstolar och bla bla bla!
ORÄTTVIST!


Men bara att leva vidare.

Jag kom på en sak idag när jag satt och finilura lite som jag brukar :p Fast nu kom jag på att det skulle kännas dumt att skriva det här.. Men aja, jag är SMART iaf. Nu vet ni ;)

Nu blir det sängen!
God natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du helt säker på att det är samma rum? :O saknar dig lillplutt :)

2009-12-29 @ 15:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0