Söndag

va söndag redan?
Idag har jag sovit och sovit.

Sen gick jag upp för jag tänkte göra något vettigt men fastna under filten i soffan framför bra filmer på tvn :) Det är det som är så mysigt när det är jul, massa bra filmer att se på tvn :)

Tog mig ner till solariet en sväng sen blev det dusch och så :)

Nyss kom mamma och Ari hem och vi gick till stan och åt mat, nacho tallrik på pacos! :)

Örebro har en julbock :)

Fast den har bara ljusslinga på framdelen :p Och min mamma tar kort också :p haha.
Även att man ser våra snygga lila stadsbussar ;)

Nu verkar det bli film här hemma och lite annat.
Ha en trevligt söndag.

hej hopp.

Killar är ju fööör underliga...

Kommentarer
Postat av: lulululouise

ja men de där finstilta visste vi ju redan! ;)

2009-12-20 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0