Söndag

Woho det är söndag idag!? Snacka om att det har varit svårt de senaste dagarna att hålla koll på vad är för dag egentligen, eller hur? :p

Aja igår orkade jag verkligen inte att blogga men det gjorde ju ingenting för ni alla var ju här och kikade ändå så min statistik ändrades ingenting ;) haah ballt! aja jätte onödigt vetande.

Igår var jag i alla fall på Lagar 157 och shoppade lite, det fanns tyvärr inte så mycket men jag lyckades göra av med mina presentkort ;) Köpte ett par jeans men fick inte med mig dom hem :( Dom skulle sys upp så jag får hämta dom på tisdag.. :p

Sen åkte jag till pappa och åt mat och bytte lite små meningslösa julklappar med mina småsyskon :) Jag fick en vanlijparfym som luktade jätte gott faktiskt :) tacktack!


Gulligt! :) <3

Åkte hem till mamma på kvällen och kikade en wallander film sen sov! Jo jag pluggade faktiskt lite igår också :o Duktigt!

Idag vaknade jag upp på strålande humör halv 12.
Humöret ändrades plötsligt! Av att logga in på facebook! Vissa människor, usch du är falsk! Eller så är du FEG. Vågar aldrig stå för vad du tycker och du ändrar åsikt heeela tiden! Palla dig!

Så mitt humör sjönk! Men ska inte bry mig, jag är hemma i Örebro och behöver faktiskt inte bry mig om strömsundslivet på några veckor till :)

Nu ska jag göra något vettigt, kl 14.30 blir det bio! :)

Äntligen :)

Hej hopp, ha en skön söndag allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Coooolt, vi va på samma bio på samma tid ;)

2009-12-28 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0