Onsdag

I helgen då jag och Louise var i Norge så gick vi och fördrev tiden på gatorna i Trondheim ett tag. Vi både blev totalt förälskade i olika skor!

Dessa är min kärlek!!

<3<3
Helt underbara! DREGGEL!
http://www.boutique-bello.no/esko.php?id=2591&disp=2&fid=606#

Idag har jag haft hjälpt av mina flickor att flytta alla mina grejer. Vi fick låna emelies föräldrars bil, så det blev ju ett och annat litet bus på by också ;) Det kan vara grymt kul att åka runt i en bil fullt med tjejer ska ni veta ;)


Första bilden tagen igår den andra tagen idag! Shiiit vad vi är bra! ;)

Får tacka simon som hjälpt oss köra lite igår, haha hans komentar var klockren. " Nu är du min riktiga kompis" Det menas att nu är jag ingen skytt! För vi skyttar är ju inga riktiga varelser? :o haha! :p

Får även be om ursäkt till Indien!!! Vi hade rollspel i skolan idag och jag och några till skulle representera Indiens roll i klimatfrågorna.. Men jag hade så mycket annat att göra idag!!

När vi hade gjort massa vettigt så blev det JULAFTON!
TOMTEN KOM! :D

 
Massa paket under våran fina julgran ;)


Tomten var här men emelie missade honom :(
haha! ;)

Blev massa roligt :) Fick lite armband och sånt :) och MÅLARBOK!! :D

Här bor jag nu!

Mysigt va? ;)
Du skulle vara här med mig ;)

Kommer nog ta ett tag innan jag kommer ihåg vart jag har mina kläder :p Har mina kläder i olika lådor och garderober lite överallt i lägenheten :p

Nu ska jag PLUGGA!
Har hamnat lite efter med det känner jag..

God natt mina vänner!
Detta är underbart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0