Lördag

Denna dag gick fort undan kan jag tala om.
Hade ställt klockan på 10.30 för att inte sova bort hela dagen men jag vaknade 12.30 istället.. Duktigt! ;) Åt lite frukost och gick ut på stan, julklapp till mamma var mitt uppdrag!

Kan tala om att det är minst lika pisskallt här nere som uppe i ström, hua! Riktigt kallt!! Det roliga var att jag gick på stan i mjukis och osminkad, haha det gör jag inte ens i lilla ström men storstaden gick tydligen bra, kände mig typ bakis! :p Sprang även på min syster med familj ute på stan :) Lilla Timothy sov som vanligt, undra om jag kommer få träffa honom vaken någongång?? haha :p


Var nog rätt mycket folk ute idag, har aldrig sett att det varit fullt på krämaren :p

Hittade en julklapp sen traskade jag hemåt i snabb takt!!
Kom hem la mig i soffan under täcket och skulle värma mig, resulterade i att jag somna!! Tror jag sov från 16.00 till typ 19.30 :p Så idag har jag sovit runt 17 timmar :p

Gjorde nyss fint åt min ensamma fisk :) Ska köpa en ny kompis till honom i veckan.

Känner att jag snart behöver ha sällskap, stog nyss och pratade med min guldfisk!! Tur mamma kommer hem imorgon :p haha.

Mer spännande än så har inte min dag sett ut, känns som att jag kommer vara vaken ett tag nu.. :p

Hej hopp!
SAKNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0