LekoBus

Följde med Syster och hennes busung(ar)e till lekobus landet!
Timothy var ju inte så vild av sig, han låg mest och sov i vagnen ;)


Ella är uppe och klättrar :p


Hoppa! Väldigt roligt ;)

Sen drog hon iväg med mig en lång tur i stora klätterställningen, upp, ner, över, under, runt, balansgång.. Hua! Haha jag kommer ha träningsvärk imorrn :o Men det var kul :D Och vi avsluta med att klättra högst upp och åkte ner i en läskig ruschekana :o haha.

Vi var där nästan 4 timmar så nu är man helt slut!

Imorgon 9.10 sitter jag på tåget påväg till min andra halva!! :D


Loouuiiiiiseeee! :)
(Nej det funkade inte att ladda mobilen med näsan som eluttag...)

Så nu ska jag packa lite :)
Sen sova tidigt för imorgon är det en lååååååång dag ;)

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Nella

Kul att du besökte, kika gärna in igen och besvara dagens fråga:) XO

2010-01-03 @ 19:31:23
URL: http://favoritepartofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0