Juldagen

Det blir ALDRIG som man har tänkt sig, känner ni igen det?!

Imorse blev det iallafall som vi hade tänkt oss.. Gick upp alldeles för tidigt! Satt i kyrkan 06.40 !! :o Men det var liiite mysigt. Och nu behöver man inte göra om det igen! :D

 

:)

Va hemma till strax efter 8, gick då och la mig och sova till 10 ;)

Sen hade jag TÄNKT åka till Lager 157 och shoppa lite med mina presentkort...

Då hade min älsklings bebis bubbeeee vovve Hampus mått dåligt igen.. (han hade krampanfall för 2 veckor sen).. Vi bestämde oss för att åka till strömsholm..



Och jag har åkt dit 2 gånger nu, BÅDA GÅNGERNA HAR JAG ÅKT DIT MED EN HUND OCH ÅKT HEM UTAN EN...

För hampus bästa så fick han somna in! <3


Glader, toker, buser! Kärlek!<3


Väntans tider..


Under hela dagen var han helt borta.. Reagerade inte ens när vi tog fram köttbullarna!! (han är en riktig godishund) Då man förstår att något är fel.. Efter han fick lite lugnande blev han hungrig :p

Men man kan ju inte droga ner honom resten av livet varje dag..

Sista promenaden..


Kommer alltid att minnas dig min buse! :') <3
16 april 2001 - 25 december 2009!
Nu rinner tårarna igen..


Men god jävla fortsättning..

Kommentarer
Postat av: Erika

de är alltid jobbigt att mista någon man tycker mycket om!...Men det var ju för hans eget bästa...så då är han nog glad där han är nu!

<3<3

2009-12-26 @ 18:54:44
Postat av: Irena "irenica"

tjipp tjopp! jag var annichens o tompas vakthund.

igår när tomas skickade ett sms o skrev att Hampus inte finns längre brast jag i gråt..har gråtit idag mä. Ringde på hos dem idag och pratade en stund med Annichen, det känns mycket bättre nu. Hampus var min kramgoda gosiga vän, en rödhårig skönhet:)

( [email protected] )



bamsekram o gott nytt år! / IRENA

2009-12-27 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0