God j'vla morgon!

Visst är facebook en underbar sida?
Perfekt sida att gå in på morgonen att läsa lite skvaller och bli tokförbannad!
Bra start på morgonen!
Det manliga könet kan bara en sak!! Göra oss besvikna!!

Okej nu lät jag liiiite bitter här men jag börjar bli så himla trött på människor som säger det ena men gör det andra osv.. Svårt att stå för det man tycker??

Jaja jag sitter här i fåtöljen och nyss vaknat, har mina otroligt snygga dalmatintofflor på mig från när jag var typ 10 år eller nå :p haha.

Ska ta och fixa mig sen gå och möta min snygging vid bussen! :)

Emelie :) Hon ser lite miffo ut men det gör hon alltid ;)

Sååå.. På med lite kläder och frukost i magen!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0