Fredag

Tycker inte om fredagar, det är liksom inga lockande lektioner..
Och jag stör mig sjukt mycket på filosofin/svenska.. Gör vad ni vill! Om jag gör vad jag vill då gör jag ingenting.. Jag vill ha riktiga uppgifter att göra istället.. Och man vet aldrig om man har filosofi eller svenska för vi gör typ samma saker på lektiorna... suck!

Nu är jag på rättskunskapen, drygt!
Men det var en rolig väg hit :p HAHA.

Började med att precis utanför gröna skolan halkar jag, glidtackla serena men hon ramlade tyvärr inte ;) Så det var bara jag som fick ont i röven :p Hehe. Sen gick vi in i skolan och satte oss utanför våran sal.. Tänkte att det var lite skumt att våran klass inte var där.. grejen var att vi började halv 10 och inte 20 i 10 som vi trodde så våran klass satt redan inne i klassrummet :p haha jag och serena är sååå bra! xD

Men men snart är det helg! SKÖNT!


<3

sambo och katten, minns ni? ;)

Nehe nu ska jag försöka hitta något annat att fördriva tiden med..
hej hopp
HA EN TREVLIG HELG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0