dan före dan

Imorgon är det julafton :)
Va?

Jaja har ingen riktig jul stämmning av någon anledning men men det är trevligt med jul ändå :)

Idag har jag varit hos min syster för att avlasta henne lite.
Vi gick en sväng på lager 157, aaas långt dit! :p


Hampus och Ella, Bra att en av dom kolla in i kameran iallafall :)

När vi kom hem igen efter ca 2 timmar blev det lite mat sen sova middag och titta på pippi! ;)


Jag fick sova med bebisen :D Och Ella och Syster tog den andra soffan! :p

När mamma slutat jobbet så hämtade hon mig och vi åkte och handlade :) Massa onödig julmat :p men men gott!

Fick också ett jobbsamtal idag, så får förhoppningsvis jobba 3 dagar nästa vecka! :D läskigt!

Ikväll ska vi äta och dricka gott och titta spela bingolotto ;)
Mys! :D

Ha en trevligt kväll.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0