Bingoooloooootto!

Vinner man aldrig på!

Blir så less att sitta och lyssna på annat folk som vinner tusenlappar och bilar hit och dit, när ska man SJÄLV få den turen??

SUR!
haha! :p
Men jag och emelie har bestämt att vi ska spela bingolotto någon kväll i ström, massa gott att äta och ha trevligt sällskap :) Det blir nog nice! :)

Här är en tjuvtitt på min nyårsklänning ;)

;) SÅ NICE!

Och jag har köpt en kalender från mina klasskompisars UF företag som jag nu har hängt upp på mitt rum bredvid en snygging ;)

Kalender (LÄNGTAR TILLS DET BLIR NOVEMBER) haha! Och jag som bebis ;)
längre till höger hänger en blombukett, den har nog hängt där i ca 1 år nu..


Julafton imorrn! weei.
Först till syster en sväng sen till farmor&farfar sen hem.
Ut och far.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0