SM dag 4

HEM LJUVA HEM!
Men jag vill fortfarande till STRÖMSUND!
Ja, jag är helt KNAS i huve ;)

13 dagar kvar!!! :D

Skyttet idag gick inte alls bra, usch. Hela SM veckan har sugit ganska hårt när vi pratar om skyttet!! Men annars har jag haft det trevligt! :D

Har ju busat med Ella hela veckan, snodde en bild av mamsen! ;)
<3

Härligt att sommarvädret är tillbaka!! :D
Imorrn ska jag otroligt nog skjuta :o Haha mycket skytte denna vecka men imorrn håller jag mig i örebro och skjuter en lagtävling och jag hoppas på lite tur imorrn för det kan vi behöva ;)

Har jag sakt att jag vill till ström? ;)
Jag och Louise har suttit och skrivit sms till varandra och tyckt synd om oss.. Men hon kanske kommer till mig på torsdag!! :D Och på torsdag är det ju endast 7 dagar kvar tills jag är i ström!! ;)

ciao.



-
Tidigare i sommar sa jag till mig själv och några andra att jag INTE ska bli kär.. Jovisst det är lätt att säga men svårt att hålla!! Frågan är om jag har någon chans på dig fina pojke?

Kommentarer
Postat av: töntens vän

Klart du har chansen på en fin pojk!

Du är bra knasig men vad får dig att tro att du inte kan få honom ?

2009-08-09 @ 19:37:24
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0