Sm dag 3

Idag övergick vi till Nationella SM delen, jag är "host" nöjd med min insatts! ;D

Började med 10 skott liggande, 100p! (av 100) Då var jag glad! :D Sen fem stående, tappade 6p då så det var ganska okej ändå.. Slutligen 5 knästående. HAHA xD Började med en 4a.. sen en 9a :) Sen ett skott på johannas tavla sen en 9a på min tavla sen ett skott till på johannas tavla! xD Så jag fick bara 18 tävlingsskott på min tavla istället för 20... Hade jag skjutit alla skotten på min tavla så hade jag varit helt nöjd! :D HAHA JAG ÄR SÄMST!! Imorrn ska jag skjuta alla skott på min tavla ;D

Fick ett mms av min vän christer härom dagen, RUMPA!! Var det ungefär som stog :p Haha jävla smygfotograf!! ;) Bilden är från i Tisdags iaf.. 

Hittade en bild på min mobil som Louise tog idag när jag sköt ståendes.. :)

Efter skyttet åkte vi upp till Gränna och skulle ta båten till Visingsö! :D Det var 31 grader varmt och vindstilla! ;) SOMMAR<3
Ellas glädje är svår att beskriva när hon fick se hästarna :D
Dock ser hon inte så glad ut på denna bild men ;)

Vi åkte häst och vagn i 2 timmar ute på Visingsö det var jätte trevligt! :D
Johan och Mamma har kameran i högsta hugg! :D

Hästrumpor!! ;D

Någon snäll (och rik) själ som vill flytta till Visingsö tillsammans med mig? OTROLIGT VACKER Ö !!! <3

Stackars Ella som verkligen blir attackerad av kameror... ;)

Mammas och min skugga! :)
SÖTARE ÄN SÖTAST, UNDERBARARE ÄN UNDERBARAST! 

Och visst är det härligt att sommaren är tillbaka? :D ÄNTLIGEN fick jag inviga min nya bikini ;)

Vi var ute på ön i 6 timmar.. Så när vi kom tillbaka hit till Hotellet så var det bara att slappa, alla 3 var helt slut.. Kikade på Emil i Lönneberga som vanligt ;) 

"När jag inte har några pengar får jag inte dricka sockerdricka, Och när jag har pengar får jag inte heller dricka sockerdricka. När i hundrans får jag dricka sockerdricka??? " / Emil.

Nu ska jag snart ta och njuta en sista natt i hotellsängen.. Jag vill inte!! Jag har sovit så gott dessa dagar!!<3 jaja sängen hemma är också skön! :)

God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0