SM dag 2

Go kväll mina vänner, mitt huvud och min kropp är trött!!

Upp och hoppa klockan 7 imorse, jätte kul! Men fick iaf gå och äta god hotellfrukost! :)<3 ANANAS! :D Sen bar det iväg till Skjutbanan, liiite sen men inte lika mycket som igår ;) Jag blev klar alldeles lagom till förberedelse tiden. Jaha och hur gick skyttet då? Jaa provskotten i ligg gick as bra!! :D HAHA?!?! Ja resten gick... SKIT! :p Så nu vet ni!

Efter skjutningen så släppte mamma av mig och Ella på A6 (shoppingcenter) för hon var tvungen att åka tillbaka till Örebro och doktor! Så jag och Ella gick runt där och åt lite mat :) Jag köpte även en ny väska, den lixom ropade på mig innifrån affärn ;)

Sen gick vi på upptäcktsfärd men efter bara några minuter hittade vi en badplats, BADA!! Så vi stannade där och badade en timme, det tyckte Ella var roligt! :D Det var ju riktigt kanon väder idag med :) Sen gick vi in till Jönköping centrum och satte oss och åt mjukglass, efter några minuter kom Louise och gjorde oss sällskap! :)

Mosters flicka! :D

Sen irrade vi runt på stan men varken jag eller Louise köpte något mer :p Vi vandrade bort till hotellet och hittade en jätte fin badstrand! :)

Vi stannade även efter vägen och gungade lite! :D

Självklart var nallen tvungen att gunga också annars blev vi inge glada! :)

Efter att ha varit ute i 6 timmar så var det verkligen skönt att komma till hotellet och lägga sig och titta på emil i lönneberga.. Ja jag kan den ena filmen utantill ;) Sen har vi ätit lite mat på hotellet och Louise skickade jag och mamma (som nyss kommit tillbaka hit) till mammas kompis hotellrum för hon ska få sova där :p haha. Stackars liten som får sova med en okänd! :D haha!

Nu ska jag krypa ner och sova jag med. Skytte klockan 9 imorrn med!! Ingen sovmorgon här inte!
God natt.
SAKNAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0