God morgon

Börjar dagen med att vakna av sms vid halv 9.. Men tänker nog att jag kan somna om.. HAHA vilket skämt för dom började borra kvart i 9!! Då var det bara att kliva upp, det går verkligen inte att sova när dom börjar jobba nere i banken. HUA. 

Vet ni vad jag gjorde igår innan jag gick och la mig?

Namnmärkte mina bestick!! Ska se hur många bestick jag kommer ha kvar efter iår. Förra året hade jag kvar en gaffel, en liten sked och en stor sked tror jag! Jaja bor man på sÄrgård så gör man! Kan bli intressant att se hur många som fattar att det är mina saker och inte allmänhetens! Undra hur många helger förra året jag hade damp på folk som hade tagit mina tallrikare, muggar och bestick! Iår blire krig om någon tar mina grejer, eller det är okej om ni lånar men då ska det också ställas tillbaka, DISKAT!! 

Haha Rebecha på krigsstigen? ;)

Ska äta lite frukost sen blire nog solariet ;) Fast idag är det ju faktiskt sol ute.. hmm.. Näe jag har inte tid att ligga ute och sola hela dagen. Måste springa på stan och köpa massa tråkiga saker.. Skrivblock osv.. kul! :p

ciao.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, du är galen men smart att skriva namn på bestiken ;)

2009-08-18 @ 18:53:19
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0