Fredag

Nu återstår det en lördag,söndag,måndag,tisdag och onsdag av att göra såå lite som möjligt! ;) Nu har jag lov på riktigt och nu ska jag bara lata mig! :)

Inte blivit så värst mycket uppdatering här på sistonde, men nu är jag tillbaka! :)
Och jag kan varna er, det känns som att det kan bli ett långt inlägg! Men jag kan bjuda på lite gamla knasiga bilder också så blir det roligare att läsa ;)

Har träffat ella nästan varje dag i 2 veckor nu, det var tillräckligt ;) Haha nej men hon är inte så svår att ha och göra med men hon tjatar så! Min mamma och Louise förstår.. Det är nästan så att man får skavsår i öronen av goungen! 

Louise var som sagt här en sväng onsdag-torsdag :) Vi gjorde inge vettigt, köpte skor och prata skit! ;D hehe men det var trevligt, vi sa hejdå och sa att  vi ses i vårat andra liv om en vecka! ;) Men det är nästan så, strömsund är ett annat liv för det känns verkligen som man lever 2 olika liv. Fast jag som person är nog likadan i båda liven tror jag :p Konstig nog så saknar man sitt andra liv nu, tänk att få bo på i samma hus som ca 60 st andra :D ...... hehe men det är mysigt det med! :)
Snart är jag där och springer runt i korridoren som vanligt! :) Jag tror jag ska räkna iår hur många jag släpper in genom tvättsugan ;) haha kan ju bli intressant! :p

Imorgon ska jag köpa ny mobil! :) Hade ju tänkt göra det idag men Elgiganten är ju helt koCKo i bollen! Usch. Så imorrn blire att fara till netonnet istället. Men jag har ett problem, ska jag köpa mobilen i svart eller vit ? :)
På tal om mobil så kan vi ju skymta min goa mobil där borta på bilden :) Den har varit med om mycket men nu är jag trött på den!! :) Bilden är tagen någon gång de sista veckorna innan skolan sluta, vi hade mys på ringarna då som vanligt! ;) Saknar! Men snart!! :)<3

Igår var jag även på JSM träff med skyttet. Jag och Christer var dom enda som inte sköt, hehe :p Så vi satt och frös och var hungriga :p hehe. Så när vi var klara på slätten åkte vi till max!! :D Och ni som aldrig åkt bil med christer, GÖR ALDRIG DET! ;) haha. Nej men jag lever ju fortfarande iaf! :D
Och jag längtar till luftsäsongen börjar!! :)
Men jag har ett hemligt mål för mig själv till JSM i korthåll nu i september!! hehe! Jag ska klara det.. :)

Jag har typ en miljon saker till att skriva men det orkar ni inte läsa! ;)
En guldstjärna till Emelie som kommenterar, ni andra? Kan ni bara läsa och inte skriva? Fy skäms! :D

Har jag sakt att jag är ensam hemma till tisdag eller onsdag? Jaja nu vet ni så om ni har tråkigt ja då vet ni vem ni kan höra av er till :)

God natt.

ALDRIG MER!
Din tur nu.

Kommentarer
Postat av: emelie

Satan i gatan Rebecha!

Nu blev jag glad :D

Jag fick en guldstjärna!! :D:D

2009-08-17 @ 18:10:21
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0