Förvirring..

Erkänn att jag var söt när jag var liten? ;)

hehe! :)

Det är riktigt segt att packa just nu.. Jag kommer lixom ingenvart! :p Fast jag har inte så mycket att göra heller så, det enda som är kvar är att ösa ner alla kläder i säckar :p



Jag har blivit sårad många gånger, men DU är den som sårat mig mest. För jag vet nu att allt du sa bestog mest av lögner!  Men det är bra att vi både är lyckliga nu, du har ju din underbara tjej som du pratade såå gott om!! haha!!


Jag var förrvirrad innan jag började skriva detta inlägg men under tiden hände det grejer och nu är jag ännu mer förvirrad:p haha. Det är inte lätt att vara jag ibland..

Och nej jag är inte deppig, jag är OTROLIGT GLAD!! :D
men måste skriva av mig lite ibland :p

ciao.
hopp?

Kommentarer
Postat av: Louise

jag fattar verkligen inte heller vad personen ifråga håller på med om jag ska vara ärlig.. jag hörde också vad denne sa..? men men, Strömsundsfolk!

2009-08-20 @ 16:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0