Brad pitt

Jah har aldrig verkligen fastnat för brad pitt, inte lixom sådär åhhh vad snygg han är! Förrän ikväll :p Såg en film med han nyss på 3an, det var ju så att man bara ville nypa han i kinderna ;) haha. Nej men shit han är ju snygg!! :D Hej jag heter rebecha och är efter?

Jag konstanterade även nyss att min mobilkamera.. hmm.. SUGER! :p Haha men sånt är livet! :)

Har som sagt Städat/tvättat och packat idag! :)

FÖRE
Inte såå illa innan ändå..

EFTER
Vikt ihop det flesta kläderna som ska med! 

Jag har huuuur mycket kläder och skor som helst!! Hur ska jag få plats i lilla sörgård? Får nog hyra 2 rum ;) haha. Nej men jag hörde att Beccis var frivillig att låna mina kläder om dom inte fick plats i mitt rum ;)

Syns det att jag har varit ensam hemma några dagar?
Bara mina grejer överallt :p Plus lite fiskmat som jag tydligen tyckte var bättre att ha på golvet än i burken!! hmm..

EFTER
vadå? Är detta samma hall? :p

Efter jag hade varit duktig i några timmar så gick jag och köpte mig en kebabrulle! ;D haha.

Nu blire sängen för imorrn kommer det en filur och väcker mig!! Om jag inte vaknar av annat oväsen innan förstås :p
Sötisen på bilden kommer! :) hehe.

Sen kommer min mamma någongång imorrn förmiddag också :)

ja just det, sängen!!
God natt.

Kommentarer
Postat av: Beccis ^^

Jag är mer än villig till att låna dina kläder :)

2009-08-23 @ 00:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0