Äntligen dags för sömn!

Vill ni veta hur trött jag är på en skala mellan 1 och 10 ?? typ 100 !! Shit. Imorrn blire SOVMORGON! För första gången på några veckor tror jag det är! SKÖNT!! :D

Idag har jag varit ute på slätten och skjutit, gick både bra och pissdåligt på samma gång, märkligt eller hur? Nej usch jag och skytte går inte ihop nu för tiden! 

Bild från sm!

Sen åkte jag hem och följde med Ella och Syster och badade lite! Det var trevligt :)

Framåt kvällen åkte jag mamma och Ari hem till Emelie och grillade :D HAHA fast emelie var inte hemma ;) Men hennes föräldrar var det :p jaja det var trevligt det med! :)

Nu sitter jag 

Kommentarer
Postat av: fortfarande töntens vän

Hoppas ni hade trevligt ;)

HAHA1

2009-08-09 @ 19:46:14
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0