22.41

Gokväll mina vänner.

Ikväll har jag och Louise känt oss lite vuxna, haha! xD Fört över pengar fram och tillbaka och massa grejs, haha! Det var kul! :) Annars har jag inte gjort så mycket sen sist jag skrev, skjutit lite och så bara. Självklart har jag ätit massa kvällsfika också! :D

Grön VS Brun
Vilket är snyggast? :)

Själv har jag jätte svårt att bestämma mig, självklart tycker jag ändå att brunt är snyggt för att det är så ovant! :) Men jag är nog väldigt nöjd över mina gröna ögon! :)

Just nu håller jag på och fixar lite på Louise's design. Men kommer nog inte orka bli klar med den ikväll, får ta det vid ett senare tillfälle! :)

Godnatt.
(även fast jag kommer sitta vaken här ett tag till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0